Tanulásmódszertan ajánlás

„Kelemen Lívia Tanárnő módszere aranyat ér!

Három gyermekünk közül, V. a középső, kisebb fajta tanulási nehézséggel küzdött. Ez koncentrációzavart, gyenge memóriát, figyelmetlen iskolai munkát jelentett nála. Bár otthonról sok támogatást kapott a napi tanuláshoz, mégis a középiskolai felvételi nagy kihívást jelentett számára. Ekkor találtunk rá a Tanárnőre, akit megbíztunk azzal, hogy készítse fel gyermekünket a magyar nyelvi felvételire. Ő ezt szívesen el is vállalta.

Kezdetben különböző tanulást segítő gyakorlatokat végeztek, de emellett emberileg, lelkileg is sok támogatást adott a komplexusokkal küzdő kamasz fiúnak. Kb. egy hónap bemelegítés után kezdték a koncentrált felkészítést.

Kitartó féléves munka eredményeként V. 2014. januárjában eredményes magyar és matematika felvételit írt, azaz mindkét (magyar és matematika) pontszáma kellően magas volt ahhoz, hogy bejusson a kiszemelt középiskolába. Szilárd meggyőződésem, hogy a Tanárnő segítsége nélkül ez nem következett volna be.

Bár a középiskola sokkal nehezebb, mint az általános, de fennakadás nélkül teljesít. Nem kitűnő tanuló, de az általános iskolai jegyeihez képest nem rontott.

Szívből javaslom minden felelősen gondolkodó szülőnek, hogy ne hagyja a gyermekét elkallódni, ne bízza rá a felkészülést, mert szükséges, hogy a korábbi évek feladatait kettesben beszélje meg egy felkészítő tanárral. És ha ez a tanár még különböző modern módszerekkel még tanulni, koncentrálni is megtanítja, akkor mindenképp csak nyernek az „üzleten”

Köszönjük, Lívia! További sok sikert kívánunk!” (egy balatonfüredi édesanya)

———

„Azért kerestünk, kértünk segítséget a tanulás módszertanának kialakítására, fejlesztésére, mert a fiamban egyre erősebb félelem alakult ki a tanulással kapcsolatosan. Érdekes módon nem az iskolától, nem a feleléstől, hanem magától a tanulástól félt. Mereven, görcsösen hárított el magától minden segítséget. Persze ezzel párhuzamosan a jegyei is rohamosan romlottak. Azt tapasztaltam, hogy a tréning során ez a feszültség feloldódott. A foglalkozásokat mindig várta, jó hangulatról számolt be. … Jegyei lassan elkezdtek javulni, valamivel motiváltabbá, tudatosabbá vált. … Hasonló dolgokkal próbálkoztam eddig is, de így, hogy egy hiteles és kedves szakember is megerősítette ebben őt is és engem is, sokkal könnyebb lesz. Ebben a tanévben látványos, számszerűsíthető eredményeket valószínű már nem érünk el, de a következő éveket jól megalapozhatjuk. Köszönjük szépen!” (Á. Edit, 10 éves gyermek édesanyja, 2011. május 21.)